En af fokusområderne i Flora Dania-sektoren er den fælles markedsføring for branchen. Hertil bruges primært fondsmidler fra Produktionsafgiftsfonden, som producentmedlemmerne indbetaler.

Et indsatsområde er digital markedsføring, hvor Floradania Marketing de senere år er steppet up på bl.a. tilstedeværelsen på de sociale medier (Facebook og Instagram). I den forbindelse har Floradania Marketing senest her i december afholdt to workshops for medlemmer, hvor man kunne lære om fordelene ved at være til stede på både Facebook, Instagram og på LinkedIn.

Vigtigt i den sammenhæng er at man i branchen er bekendte med virkningen, når vi deler, liker og ikke mindst kommentere hinandens opslag, hvorved spredningen af informationerne spredes ekspotentielt. Så besøg gerne #FlorasGrønneFortællinger på Facebook og Instagram eller Floradania Marketing på LinkedIn og lad jer inspirere. Og deler/liker/kommenterer I, risikere I også, at jeres sider får stigende besøgstal!

Endelig har vi også i dette projekt fået taget nogle nye billeder, der mellem jul og nytår bliver tilgængelige på https://floradania.dk/trend-inspiration/billedbank/